maandag 28 januari 2013

Alarm aan den Darm


Sommigen gaan meerdere keren per dag, anderen slechts enkele keren per week. Hoedanook, iedereen moet wel eens gaan.
Dit meedelen aan de sociale omgeving kan wel eens voor ongemakkelijke situaties zorgen.
Geen nood, ietsdatgiet is er om te helpen!
Gebruik vanaf heden deze leuke slagzinnetjes en breek meteen het ijs voor iedereen!
(Het is het leukste als je er "HOW" voor zegt)

Alarm aan den darm
De bruine beer wil naar het meer
Fileleed aan de achterspleet
Mijne kakker wordt wakker
Daar is de trein uit de strontmijn
Wilt u mij even excuseren, ik moet gaan secreteren
Tijd voor een lawine in de latrine
De drollenkaravaan komt eraan
Dames en heren, 'k moet een torpedo gaan lanceren

Als je niet van rijmen houdt, kan je het ook wat droger houden:

Ik ga mijn rug snuiten (dank u Jan T.)
Ik ga een bruine slang wurgen (dank u Martijn of Jeroen R.)
Ik ga de WC-eend voederen (ik weet niet of ik die zelf bedacht heb)
Ik ga een reetcake bakken
Ik ga gatpatatjes koken
Ik ga mijn keutels leren zwemmen

Andere voorstellen steeds welkom! Dat kan ook op twitter met de hashtag #darmalarm.

1 opmerking: